Na co všechno můžu chtít peníze?

V podstatě na všechno, co souvisí s podnikáním. Rozšíření služeb, nákup obchodního podílu, účast v dražbě, řešení exekucí nebo jen překlenovací financování – s tím vším vám dokážeme pomoci. Probereme vaše představy a společně připravíme to nejlepší možné řešení.

Jaká je výše splátek?

Financování připravujeme na míru, takže výši splátek si dohodneme až z očí do očí. Za námi poskytnuté prostředky zpravidla zaplatíte méně než u bankovního kontokorentu nebo kreditní karty. Zároveň máte jistotu, že peníze dostanete rychle a nebudeme vás vodit za nos – všechno vám důkladně vysvětlíme a smlouvy píšeme tak, že jim rozumí každý.

Jak dlouho trvá, než od vás dostanu peníze na účet?

Ve většině případů jde o 24-48 hodin od podpisu smlouvy. V případech, kdy jsou v rámci realizace řešení vypláceny exekuce nebo konsolidace, hodně záleží na součinnosti všech stran, zejména pak klienta. Každopádně i zde vše probíhá v řádech dnů.

Čím vším můžu ručit?

Téměř čímkoliv. V podstatě jde o jakýkoli váš majetek - stroje, výrobní nebo zpracovatelské technologie, automobilovou, dopravní a manipulační techniku, stavební techniku, gastro vybavení, soubory nářadí apod. Může jít o majetek nový i starší a opotřebovaný. Jako jediní na trhu neřešíme stáří či typ majetku.

Můžu ručit starší technikou nebo strojním vybavením?

Samozřejmě. Během našeho jednání si jen rychle ověříme jejich současnou hodnotu. Není se čeho bát, například obráběcí stroje a stavební nebo dopravní technika si udržují vysokou hodnotu řadu let.

Je problém, že mám dluhy vůči státu a řeším i exekuci?

Není. S podobnými případy máme bohaté zkušenosti a úspěšně je řešíme. Důležité je nám hned na začátku o všem říci. Jen tak můžeme vyplacení závazků nebo exekuce zahrnout do řešení, které pro vás připravíme.

Můžu si dohodnout zvláštní schéma splácení?

Ano. Pokud má například vaše podnikání silné sezónní výkyvy, je možné dohodnout zvláštní splátkový kalendář. Vždy však projednejte vaši konkrétní situaci a potřebu rozložení splátek s předstihem či při jednáních s našimi pracovníky, tak aby pro vás mohli najít optimální řešení.

Můžu získané prostředky použít na cokoli?

Ano. Peníze, které od nás získáte, jsou už jenom vaše. Můžete je použít pro rozvoj podnikání, splacení závazků, na obnovu vybavení nebo cokoliv dalšího.

Co si mám přinést s sebou na schůzku?

Není toho moc, a pokud na nějaký doklad zapomenete nebo ho momentálně nemáte po ruce, můžete nám ho dodat později. Čím dřív ale budeme mít všechno pohromadě, tím rychleji vám pošleme peníze.

Co budete potřebovat:

  • Osobní doklady a výpis z bankovního účtu. Abychom věděli, s kým jednáme a kam vám pak budeme posílat peníze.
  • Poslední přiznání k dani z příjmu a několik posledních přiznání k DPH. Z těch poznáme, že vaše firma funguje, nejde o řešení zisku nebo ztráty.
  • Informaci (kupní smlouvu, fakturu, atd.) o tom, jak jste dotyčný majetek nabyli..

Co je to ten zpětný leasing?

Zjednodušeně se dá říci, že se jedná o jednoduchou „půjčku“ oproti vašemu vlastnímu movitému (stroje, vozidla, vybavení, atd.) majetku. Zpětný leasing je rychlý a dostupný zdroj aktuálně potřebné hotovosti.

Co přesně je movitý majetek?

Jednoduše všechno, čím se dá hýbat. Kromě budov a pozemků tedy vlastně cokoliv, co používáte k podnikání – výrobní technika, strojní zařízení a podobně. A právě v tom jsme na trhu jedineční – u nás není třeba nemovitost.

Kdo je NOVA leasing, a.s.?

Jsme stabilní, spolehlivá společnost, která se zaměřuje na řešení finančních potřeb podnikatelů. Zakládáme si na tom, že řešení hledáme vždycky společně s klientem a snažíme se, aby opravdu fungovalo. Zároveň to všechno zvládáme rychle a efektivně. Dokážeme pomoci i tam, kde banky nechtějí. Víc si o našem poslání a zásadách můžete přečíst na stránce O nás.

S kým budu jednat?

S profesionály, kteří rozumí firemním financím a českému podnikatelskému prostředí. Proberou s vámi vaše potřeby a společně najdete řešení. Důležité je, že jednat nebudete s „nějakým“ zprostředkovatelem ale přímo s tím, kdo vám peníze poskytne.

Proč chcete, abych přišel na schůzku?

Potřebujeme poznat vás, vaše podnikání a pochopit vaši potřebu. Ihned na místě vám tak můžeme připravit řešení právě jen vám na míru. Jenom tak lze nastavit spolupráci, která bude do budoucna fungovat.

Jak přesně to u vás chodí?

Postup je jednoduchý. Rozhodnete se, kolik potřebujete peněz. Ozvete se nám a domluvíme si schůzku, na které probereme vaše potřeby. Společně najdeme finanční řešení, které vám bude vyhovovat, a hned připravíme návrh smlouvy. Smlouvu můžete podepsat na místě – vše vám podrobně vysvětlíme a zodpovíme jakékoliv dotazy. Jakmile smlouvu podepíšete, začne proces vedoucí k převodu peněz na váš účet. Většinou to stihneme do 48 hodin. Hlavní pro nás je, aby vaše podnikání fungovalo.

Budu platit něco předem?

Ne, u nás žádné poplatky předem neplatíte.

Musím mít zisk, abych si u vás mohl půjčit peníze?

Ne. Pro nás je důležité, aby firma fungovala. Minulost není rozhodující (konečně čísla jsou jen čísla…). Pro nás je rozhodující budoucnost - ta nás společně s vámi zajímá nejvíce.

Mám záznam v registrech – vadí to?

Ne.

Nenašli jste tu pravou odpověď?Stačí nám zavolat nebo poslat e-mail, s radostí vám odpovíme!

270 001 970

Zanechte kontakt. Ozveme se Vám.

Nehodí se Vám zrovna volat nebo Vás něco zajímá?

Volejte: 270 001 970